In Krugerpark

15 november 2016 - Kruger National Park: Pretoriuskop Restcamp, Zuid-Afrika

Dinsdag 15-11-2016

Vandaag de hele dag safari!  Om 4:45 uur op!!! Het is iets beter weer dan gisteren en droog. We zien dieren waar een bovengemiddelde dierentuin ‘’apen’’-trots op zou zijn: w.o. de luipaard, de Afrikaanse wilde hond, de gevlekte hyena, het wrattenzwijn, de witte neushoorn, de zebra, de buffel, het nijlpaard, de giraffe, de olifant, de vervet-aap, de gnoe, de koedoe, de impala en diverse vogels.  Om 10:00 uur koffie drinken in een (natuurlijk) groots opgezet restaurant in Skukuza waar alle safariwagens even langskomen. Na weer een paar uur rijden terug naar Skukuza voor de lunch, waarna we de safari vervolgen tot 15:30 uur. Dus redelijk op tijd terug in onze  tenthut om ons blog te schrijven en even te relaxen op ons terras. Helaas nog steeds geen zon maar ook niet koud.

1. Diny:
    15 november 2016
    Leuk, mooie foto s ( ben best een beetje jaloers)
  2. Marjan:
    15 november 2016
    officieel ben ik niet een beetje maar erg jaloerssssss tijdens onze safari twee jaar geleden hebben wij geen neushoorns gezien.
    Geniet er van kijk uit naar de volgende foto's
  3. Corry de Prieëlle:
    15 november 2016
    Geweldig mooie foto,s en héél mooi om te kunnen meegenieten
    Van jullie reis.
  4. Christa:
    15 november 2016
    Feest der herkenning! Hoop dat het weer beter wordt voor jullie. Gods Window is zo'n mooi uitzichtspunt. Hoop dat jullie er nog een keer heen kunnen. Groeten van Roelof en mij.
  5. Jan en Iet:
    15 november 2016
    Mooie foto's En leuke herinneringen voor ons.
  6. Yolanda de Wit:
    16 november 2016
    Op dieoto in je tenthuis ben je echt zo'n ontdekkingsreiziger die in bevindingen noteert.