Johannesburg

12 november 2016 - Johannesburg, Zuid-Afrika

Zaterdag 12-11-2016

Rond 11 uur waren we op het vliegveld van J’burg. Daar bleek dat 5 mensen een andere vlucht hadden via Parijs met Air France. We hebben een uur op het vliegveld gestaan tot zij er ook waren. Onder hen ook de dame waarmee we hadden afgesproken bij de Starbucks. Toen met de bus naar Soweto, waar we o.a. het huis van Mandela en het anti-apartheidsmuseum hebben bekeken. Ondertussen waren we toch wel erg moe, we hebben dan ook niet alles van het museum bekeken. Om ca. 19:00 u waren we in het hotel waar we volgens de planning ook het diner zouden gebruiken. Helaas was de elektriciteit uitgevallen zodat ze niet konden koken. De reisleider Louis moest dus nog even een restaurant regelen. Nou, prima gegeten, maar wel laat naar bed. Iedereen zat er wel een beetje doorheen na een nacht niet slapen.

1. Koos en jeanet:
    14 november 2016
    Jullie hebben al aardig wat kilometers achter de kiezen . In zuidafrika heb ik oog nog familie wonen , in Het plaatsje Welkom zijn die toen gaan wonen in de jaren 50/60
    We hebben hier in Europa nu een supermaan , kunnen jullie die daar ook zien ?
    ghr koos meuldijk