Welkom op ons reisblog!

18 oktober 2016

Welkom op ons reisblog bij Reislogger! Wij gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst!

1. Reislogger:
    18 oktober 2016
    Welkom bij Reislogger! We wensen jullie veel plezier op reis!
  2. Debby:
    5 november 2016
    Goede reis, geniet van alle mooie dingen due jullie gaan zien en heel veel plezier.
    Groetjes Debby
  3. Helen Van Der Meijde:
    5 november 2016
    Geniet van jullie reis, leuk om het zo te volgen. Heel veel plezier, geniet van al het moois en laat ons meegenieten.
  4. Miranda:
    Wauw, wat gaaf en bijna een maand op reis! Heel plezier en ik ben benieuwd naar de avonturen.
  5. Dick van der Klugt:
    5 november 2016
    Ik had geen idee dat zoiets als dit bestaat. Ik ben benieuwd wat je te bieden gaat hebben. Heb heel veel plezier en doe toch ook voorzichtig!
  6. Wilfried en Patricia:
    Hallo Klaas, we zijn alweer benieuwd naar je nieuw reisavontuur ! Geniet er met volle teugen van.
    Groetjes
  7. Tinie:
    7 november 2016
    Jan Frans.
    Ik hoop dat het een geweldige reis wordt en vind het erg leuk om het zo mee te maken.veel plezier ook voor Klaas
  8. Iris:
    9 november 2016
    Hallo Jan Frans en Klaas,
    Veel plezier straks op safari in die prachtige natuurparken. Heel leuk dat jullie zoveel mensen mee laten genieten van die mooie reis. We kijken uit naar de avonturen. Goede reis!
  9. Marian Been:
    10 november 2016
    Heel goede reis gewenst en veel plezier op jullie fantastische reis!
    Groeten
  10. Margreet:
    12 november 2016
    Hoi Frans, heel veel plezier op jullie safari, veel mooie momenten toegewenst. ik ga je volgen. groet van Margreet