Naar huis

7 december 2016 - Amsterdam, Nederland

Woensdag 7-12-2016

Weer thuis. Na twee lange vluchten (Kaapstad-Dubai 8:30 uur en Dubai-Amsterdam 6:45 uur) arriveren wij vermoeid op Schiphol. Je mag in het vliegtuig slapen. Maar of je het kunt doen is de vraag. Steeds is er eten, moet iemand naar het toilet enzovoort.

In Dubai verliep alles vlotjes. De koffers gingen rechtstreeks naar Schiphol, dus daar hadden we geen omkijken naar. Maar je moet wel twee keer door de security / douane. Dat is daar een makkie. Geen schoenen uit en geen riemen af. Maar wel met een busje ongeveer 10 minuten over het vliegveld gereden om bij de juiste terminal te komen.

In Schiphol verloopt ook alles gladjes. Redelijk snel door de douane en de koffers waren ook snel op de band zichtbaar.

Diny (Klaas’ vrouw) en Anneke (Klaas’ dochter) verwelkomen de wereldreizigers. De rit naar Brielle verliep ook rustig.

Al met al kunnen we terugzien op een schitterende en geslaagde vakantie met mooi weer en een hele leuke groep. Het maken van de blog was een plezier om te doen; net als het lezen van alle 141 reacties!

Iedereen, die gereageerd heeft, ontzettend bedankt. Het is prettig om te ervaren, dat de blog vaak gewaardeerd werd.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Corry de Prieëlle:
    Welkom thuis.
  2. Dick van der Klugt:
    7 december 2016
    Inderdaad welkom thuis. Best aandig zo'n dagelijkse update. Geen idee dat dit bestond. Tot spoedig?
  3. Riemie:
    7 december 2016
    Welkom terug mannen! Het was een pracht reis. Bedankt voor jullie gezelligheid! Lekker bijkomen en nagenieten nu!! groetjes, Riemie
  4. Bantema:
    8 december 2016
    Het was ons ook een eer kennis met jullie te maken en te kunnen genieten van jullie humor.
    groetjes Bets en Dirk
  5. Debby:
    8 december 2016
    Welkom thuis!
    Bedankt voor het een beetje mogen mee reizen, heb genoten van jullie prachtige verhalen.
    Groetjes Deb xx