Naar Zulu-land

18 november 2016 - Hluhluwe, Zuid-Afrika

Vrijdag 18-11-2016

Tja lieve lezers, weinig avonturen vandaag. Maar lees toch maar even door. Vandaag op een beschaafde tijd vertrokken. Niet zo’n lange rit. We rijden langs het parlement en de Amerikaanse ambassade (die twee keer zo groot is). Daarna naar een kaarsenfabriek (mooie kaarsen) en koffie drinken “op de pot “ zoals Louis zegt. Dan naar een erf met 3 hutten van takken en leem. Daarna naar de grens Erg druk met bussen toeristen. We sluiten aan in een lange rij en krijgen na enige tijd ons stempeltje. Dan weer wandelen door niemandsland en bij de Z-Afrikaanse grens dezelfde procedure. We willen lunchen in Mkhuze, maar door de vele bussen met toeristen zijn alle restaurants vol. We worden gedropt bij een Wimpy die wegens verbouwing is gesloten. Dan zien we een KFC reclamebord en 500 m verder blijkt de KFC te zijn. Wij strijken daar neer en anderen van onze groep vullen hun buikjes bij Superspar. We zijn nu in Zulu-land. Een uur later zijn we bij het hotel in Hluhluwe (spreek uit: sloewie). Een groot complex met lodges . Na het diner snel naar bed, want Louis heeft morgenochtend een wake-up call geregeld om 5:00 uur.

1. Diny:
    18 november 2016
    Klaas bij KFC dat wil ik ook nog eens meemaken. en om 5.00 uur op ach arme.
  2. Coriene:
    18 november 2016
    Hallo Jan-- Frans

Zooo dat is vroeg 5 uur :-)
    Wat leuk om de reis verslagen te lezen

Fijne dag morgen

Groetjes uit Nederland dikke kus coriene
  3. Gerard:
    19 november 2016
    Ik zie nu pas dat er reisverhalen staan al de mail hierover in spam folder. Ik ga eens teug lezen fijne vakantie verder