In Swaziland

17 november 2016 - Mbabane, Swaziland

Donderdag 17-11-2016
Uitgeslapen tot 8:30 uur. Heerlijk! Eerst lekker op ons gemak ontbeten en toen naar het kleine zwembad waar al een aantal reisgenoten in de zon lag te bakken. Even de avondlijke jacht van enkele dames op het ongedierte in hun kamer besproken. Iedereen is er zonder verwondingen vanaf gekomen. Dan even lekker zwemmen. Getracht het dansfilmpje van Klaas op het blog te zetten, omdat hier heel veel vraag naar is. Door de stotterende internetverbinding lukt dit niet. Dus het blijft voorlopig bij één foto. Dan gaan we met de bus naar het Mlilwane reservaat waar we de lunch gebruiken. Daarna gaan we in het reservaat 2 uur stappen (wandelsafari) onder leiding van een plaatselijke gids. Interessant, maar 32 graden is wel heel erg warm.om te lopen We wilden eigenlijk ook nog een uur gaan fietsen, maar verstandig als wij zijn hebben we daarvan afgezien. Alleen onze reisleider Louis en 2 stoere mannen gingen fietsen en 2 stoere dames gingen paardrijden. Dus op tijd terug bij onze lodges en op het terras bier gedronken. Hier kwam Klaas’ bijzondere verzameling bieretiketten ter sprake, waarop een aantal mensen spontaan het etiket van hun Swaziland-bierflesje trok. Een etiket wat Klaas nog niet had, maar nu heeft hij er 5 van dit flesje. Morgen vertrekken we om 7:30 uur uit het mooie Swaziland.

1. Diny:
    17 november 2016
    Zwaar werk he zwemmen, wandelen en bier drinken
  2. Diny:
    17 november 2016
    Inderdaad zwaar werk. Maar Jan Frans heeft mij erbij geholpen.
  3. Tinie:
    18 november 2016
    Hallo Jan Frans,elke keer als je een verhaal opstuurt is het leuk om te lezen en de foto's te zien.zo beleef ik het een beetje mee.kijk uit naar de volgende.amuzeren lukt wel zo te zien. Veel plezier.Tinie
  4. Koos en jeanet:
    18 november 2016
    Ja daar heeft klaas geen moeite mee !
    Wel schitterende foto,s .
    Ik zie wel veel blote benen , word zeker veel geprikt , of hebben jullie daar een middeltje voor ?
    gr